horebruker Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 heisan master med slavinne søker storkuka menn førstkommende onsdag. Hvis alt klaffer så vil vi ha besøke av 2-3 menn som skal komme og knulle henne i tur og orden. dere vil få utdelt tidspunkt når dere skal komme. Horen skal bindes opp slik at hullene hennes er lett tilgjengelig. Hun skal knulles med kondom men sæden skal sprutes over henne på fitta eller ansikt. Hun liker best at kukstørelsen er på ca 20 cm ++++ Horen er 46 år brunette med normal kropp. Hun er meget kåt og får mange orgasmer og er meget høylytt. Jeg Masteren hennes er 37 år. Som skrevet så er det ikke 100% sikkert at vi klarer og arangere treffet på onsdag pga av barn men vi jobber med saken og håper på og få det gjenomført. Send oss en mail med ifo om deg og kukbilde ses vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 27. august 2012 Forfatter Share Skrevet 27. august 2012 merkeligt lite respons det var her da?har dere sovnet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fingern Skrevet 31. august 2012 Share Skrevet 31. august 2012 jeg kan stille opp tir - tor neste uke (ettermiddag), evt nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hgsd012 Skrevet 2. september 2012 Share Skrevet 2. september 2012 Jeg stiller gjerne opp. heisan master med slavinne søker storkuka menn førstkommende onsdag. Hvis alt klaffer så vil vi ha besøke av 2-3 menn som skal komme og knulle henne i tur og orden. dere vil få utdelt tidspunkt når dere skal komme. Horen skal bindes opp slik at hullene hennes er lett tilgjengelig. Hun skal knulles med kondom men sæden skal sprutes over henne på fitta eller ansikt. Hun liker best at kukstørelsen er på ca 20 cm ++++ Horen er 46 år brunette med normal kropp. Hun er meget kåt og får mange orgasmer og er meget høylytt. Jeg Masteren hennes er 37 år. Som skrevet så er det ikke 100% sikkert at vi klarer og arangere treffet på onsdag pga av barn men vi jobber med saken og håper på og få det gjenomført. Send oss en mail med ifo om deg og kukbilde ses vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.