Bimann33 Skrevet 23. mars 2021 Share Skrevet 23. mars 2021 Oppdaget denne siden Idag hei jeg er 33 år gammel kommer fra Østfold er snill å hyggelig å respekterer grenser. har ikke fått lagt inn noe bilder enda men de kommer etter hvert kan si litt hva jeg liker å sånn.. jeg er da bi å liker helst eldre menn.. jeg liker damer i alle aldre å fasonger men liker de med litt ekstra å ta i mest vet ikke helt hvorfor jeg liker de med ekstra å ta i men syns det er helt fantastisk å se/ta på! Jeg er veldig glad i å slikke.. får aldri nok av det! Smaken å lukten er himmelsk det var litt (mye) om meg er det noe dere ellers lurer på så ta kontakt svarer ærlig på alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 7. mai 2021 Share Skrevet 7. mai 2021 Hei! Velkommen her, vi har i hvertfall et par ting til felles. Det er bare å sende PM om du har lyst til å slå av en prat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.