viridis Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 Vi søker en underdanig (jeg kommer også til å bli behandlet som underdanig) heterofleksibel (blir nok ikke noe analsex, men må tåle nær kontakt med samme kjønn) gutt mellom 20 og 30 fra østlandet, ønskelig at penis er minimum 14 cm. Kjæresten har vist litt interesse til å prøve ut dette, men ønsker å ta det sakte og bli godt kjent først, så de som er ute etter noe mer rett på sak bør se andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 heijeg er en gutt fra oslo som vil bli kjent med dere;-) ta kontakt om dere er interesert ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biff Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 hei, er fra akershus og ikke redd for det samme kjønn...ta kontakt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komponisten Skrevet 6. september 2012 Share Skrevet 6. september 2012 Hei jeg er en 18 år gammel gutt fra Østfold som gjerne er med! Jeg tåler godt godt nærkontakt med samme kjønn Jeg er ganske ny her inne og har ikke så my info på profilen min enda, men det kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.