Sevs og Afrodite Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 vi søker en eller to (par eller menn) som vil leke med oss mandag 27. i Oslo. Den/dere må ikke være redd for egen kropp og kan godt være bi/bilight. Roar er til stede i samme rom som oss hele tiden. klem hilde og Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 jeg skal til oslo i helga, synd dere ikke skal ha møtet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørkgutt1993 Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 er intressert bor i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravellingBull Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 Er interessert. Hotell i Oslo denne natten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 24. august 2012 Share Skrevet 24. august 2012 jeg vil være med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnille Skrevet 25. august 2012 Share Skrevet 25. august 2012 Hei, Jeg er i Oslo hele uka og har lyst å møte dere :-) Vi snakkes på PM :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biff Skrevet 25. august 2012 Share Skrevet 25. august 2012 jeg er interressert, og er absolutt ikke redd for det samme kjønn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevs og Afrodite Skrevet 26. august 2012 Forfatter Share Skrevet 26. august 2012 til dere som har svart her og kunne dere tenke å leke med oss enten denne eller ved en senere anledning, er det fint om dere sender oss en pm..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 Har sendt PM for noen dager siden, men ikke fått svar? Håper det er et unntak? ,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.