LTL Skrevet 22. juni 2010 Share Skrevet 22. juni 2010 Heisann folkens. Var ikke klar over at cuckolding var så stort her i Norge at det fantes et eget forum Har vært nysgjerrig på dette en god stund, men ikke prøvd det ut. Håper på mye interessant lesning her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 22. juni 2010 Share Skrevet 22. juni 2010 Velkommen skal du være Er du dame eller mann da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTL Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Share Skrevet 22. juni 2010 Hehe, var ikke så oppmerksom på at man kanskje bør gå litt mer i detalj når man introduserer seg på internett Men som de fleste her inne (antar jeg) er jeg nok en mann. Jeg er 25 år og bor i Trondheim. Prøvde over en lengre periode å få kjæresten min med på å få med en mann til i senga, men så ble det slutt mellom oss. Og nå har jeg endt opp her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 22. juni 2010 Share Skrevet 22. juni 2010 Hei og velkommen til oss! Håper du finner deg til rette inne her da mange som deler samme tankegang, så bare å slenge seg på bølgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.