Hotten Skrevet 23. august 2012 Share Skrevet 23. august 2012 Er en fersk Bull på 40 år, som gjerne vil treffe et erfarent par, eller en Hotwife. Har gjort dette en gang tidlligere, og ga mersmak. Jeg er en rolig og grei kar, renslig og sykdomsfri. Håper det er et par eller enslig Hotwife der ute som vil ta meg med. Jeg er ikke redd for å fylle deg opp med sæd, har også veldig lyst til å slikke deg ren etterpå, men da KUN med MIN sæd. (må bare prøve) Din alder har ikke noe og si. Litt om meg da. Er 189 cm høy, slank 87 kg. Har kort lysebrunt hår, blå øyer, litt over normal str på penis. Renslig og velstelt. Jeg er mobil innen visse grenser, max 1 time fra Oslo. Jeg holder avtaler, og en telefon test før et treff er et must, da jeg har blitt lurt av menn på andre kontakt sider tidligere, og det var rett og slett usmakelig. Så nå har jeg lagt inn en annonse her, og håper du vil ta kontakt. Møter også opp på hotell, men ikke i Oslo sentrum, da det er vanskelig med parkering. Håper vi snakkes .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.