Gjest chappy_d Skrevet 22. august 2012 Share Skrevet 22. august 2012 Jeg og damen ( la oss kalle henne Lise) var på en roadtrip i Norge i sommer. Etter å ha kjørt mange mil og kvelden begynte å snike seg innpå oss hadde vi bestemt oss for å finne en koselig plass å overnatte. Vi hadde funnet ut hvor vi ville stoppe men Lise ville at jeg skulle stoppe på en truckstop/lastebilstopp like ved der vi skulle overnatte fordi hun ville ha litt frisk luft og ta en telefon. Jeg ble litt lettere oppgitt siden jeg trodde det kunne vente til vi kom fram til hotellet men som så ofte før så gikk jeg med på det hun sa. Det var varmt og godt vær (en av de få dagene) så Lise gikk i en trang blå topp, et halvlangt skjørt og noen litt høyhælte sko nederst på de lange beinene hennes. Dette var vel noe av grunnen til at jeg var litt irritert på at vi måtte stoppe, ville på hotellet og kle av henne etter å ha blitt kåtet opp av dette synet hele dagen. Jeg stopper og hun hopper ut av bilen og smiler til meg mens hun sier: ”straks tilbake kjære”. Jeg ser hun tar opp telefonen og går sakte bortover parkeringsplassen og rundt noen trailere. Tiden går og jeg synes hun blir veldig lenge borte, men jeg vil ikke mase på henne. Tar meg derimot en tur ut for å kjenne på den varme sommerluften som endelig har kommet. Når jeg kommer et stykke ned på parkeringsplassen hører jeg noe svak stønning/skriking og hjernen min kobler inn i overdrive. Jeg tenker at hun blir voldtatt og springer det jeg er god for. Når jeg runder hjørnet på den ene lastebilen som står der så ser jeg min kjære Lise med toppen dratt opp over puppene så man ser BHen som holder på plass hennes perfekte bryster. På bakken, rundt føttene hennes henger skjørtet og g-strengen hennes. Bøyd framover mot et stigtrinn på en lastebil med en trailersjåfør bak seg blir hun pult og enser ikke at jeg står 100 meter unna og ser alt. En hånd holder hun opp til munnen for å ikke stønne for høyt. Jeg blir helt knust, beina svikter under kroppen min og jeg halter tilbake til bilen. Setter meg inn og prøver å blinke for å få vekk det bildet som har brent seg fast på netthinna. 5 minutter senere kommer Lise med sitt lange svarte hår og sexy kropp gåendes over parkeringsplassen. Jeg har mannet meg opp og skal virkelig ta et oppgjør med henne, men i det hun setter seg inn i bilen og sier med sin uskyldige stemme: ”Unnskyld, det tok visst litt lengre tid enn jeg trodde”, så er alt som kommer ut av min munn: ”Det går helt fint”. Kvelden og natten går med på å tenke på hva som skjedde, men det er ikke sjalusien som kommer snikende slik jeg var redd for. Jeg liker tanken, det gir meg en tenning jeg ikke har opplevd siden jeg i en alder av 14 forstod hvordan modemet på skrivebordspulten var inngangsportal til en verden av nakne damer på nettet. Det var nesten så jeg den natten kjente at sømmene i boxeren ga etter for presset innenfor. Morgenen etter legger jeg meg over Lise og tar henne alt jeg er god for. Hun stønner så kraftig som jeg aldri har hørt og jeg kjører henne alt jeg klarer, straffer henne for å være så løs. Når vi er ferdige og ligger i senga hører jeg den søte stemmen hennes si: ”Takk, du er virkelig den beste og eneste gutten jeg vil ha i livet mitt”. Når jeg hørte den løgnen så innså jeg at Lise er den jenta jeg skal gifte meg med og leve resten av livet med……………………………… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.