Gå til innhold

Skulle så inderlig ønske at folk var flinkere til å fylle ut profilen sin...

succubus

Anbefalte innlegg

med flere opplysninger om bostedsområde, alder og seksuelle preferanser.

Eller at man under registreringen hadde noen flere felter som var obligatoriske..

uten at det dermed trenger krenke folks privatliv og anonymitet.

Selvfølgelig må det være frivillig å bestemme hva man vil opplyse og ikke.

Men å opplyse så lite avslørende ting som hvilket fylke man bor i, alder, bull eller cuck osv. kan da overhodet ikke skade?? Må da heller være til egen fordel å oppgi elementære ting om seg selv da man lettere kan komme i kontakt med den "målgruppen" man vil nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mange takk for innlegget. Det er nok slik at dei fleste som ikkje fyller ut profilen berre kikkar. Dei vil aldri kome så langt at det er aktuelt med treff. Eg har prøvd å få kontakt med dei på chat, men då lukkar dei att med ein gong:mad:

Det er synd de bur så langt unna, elles kunne vi slege av ein prat over ein kopp kaffi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :) Ja er nok dessverre som du sier... at de fleste som ikke står fram på en ordentlig måte her på forumet heller ikke er det vi kan kalle seriøse. Problemet er ikke de som bare er inne for å lese og se på bildene som ligger her. Få litt inspirasjon av å kikke litt rundt her og ta seg en runk. Det er de som later som de er interesserte i kontakt og treff uten at de virkelig er det! Bare så synd at mange ser ut til å ikke bry seg om at de fører andre bak lyset i sin jakt på litt spenning og inspirasjon... Hmmmm!!

Skal ikke se bort ifra at vi skal klare å ta en kopp kaffe sammen en dag... Vi bor såpass nær både Gardermoen og Oslo at du kanskje er på vei forbi oss snart...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men det er vel strengt tatt ikke alle som bruker denne siden/forumet for å komme i direkte kontakt med andre. For min egen del og for flere andre brukere er dette nettstedet brukt til å dele og høre om andres erfaringer fra forumet og chatten.

Jeg og flere andre trenger derfor ikke å oppgi bosted, alder og/eller dreining. Det spiller ingen rolle.

Jeg håper at dette er ok og at jeg med flere ikke skal se på dette nettstedet kun for de som ønsker å treffe andre Irl. Vi ønsker også å være her!

Når det er sagt så synes jeg det er fint og spennende at andre finner hverandre via norcuckold. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just to add another note...people dont read the profiles either,i have my info up :) and im asked if im a bull quit often,well as im single in pretty good shape (work out ) got a few tattoos i guess i look more bullish :) but i dont have my pic up?? you also have to understand some peoples first introduction to this site can be quite scary,ie they have the feeling to see there wife girlfriend with other guys but are shit scared someone will find out :) well thats my thoughts,,,41 yo from karmøy wanna be cuk but can be bull 20cm ;)

mvh

cleaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to be honest if i see a profile of a person without any info,whether it be here or other sites i usually not use any time on them unless they come forth with the required info.problem is 90% of the profiles are guys so if a par or jente does show interest then you hope they will tell you more about themselves......human nature :) happy hunting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ser hva du sier, men kan ikke være ubetinget enig i alt det du sier. Klart du kan være anonym, og det er du jo uansett. Men for oss som er her nettopp for å snakke med likesinnede, få og utveksle erfaringer, chatte osv. er det ganske irriterende med alle de som ikke oppgir noe som helst, men som bare er her for å smugtitte. Det virker lite seriøst. Kunne de da ikke i det minste gjøre det klart i profilen at de er her bare for å glo på andre og ikke yte noe selv, eller ikke ønsket kontakt, da ville vi som har en mening med å være her kunne ta stilling til det. Er enig med succubus at det er en uting og at det burde vært litt strenger krav for å bli medlem. Men nå er jo det min mening da, slik som du har din....

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

Har svart deg, men utrent som jeg er havnet svaret nederst på siden :-)

....men det er vel strengt tatt ikke alle som bruker denne siden/forumet for å komme i direkte kontakt med andre. For min egen del og for flere andre brukere er dette nettstedet brukt til å dele og høre om andres erfaringer fra forumet og chatten.

Jeg og flere andre trenger derfor ikke å oppgi bosted, alder og/eller dreining. Det spiller ingen rolle.

Jeg håper at dette er ok og at jeg med flere ikke skal se på dette nettstedet kun for de som ønsker å treffe andre Irl. Vi ønsker også å være her!

Når det er sagt så synes jeg det er fint og spennende at andre finner hverandre via norcuckold. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...