osloCouple Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Sommeren 2012 har vært relativt innholdsløs når det gjelder erotikk. Håper høsten kan føre med seg noen spennende opplevelser. Sitter å titter gjennom gamle bilder og videoer fra tidligere eventyr. Ja jeg er så heldig at jeg har fått lov å være med på noen møter mellom fruen og hennes elsker. Fikk da lov til å filme litt før jeg ble jaget på dør av min kone :-) Legger ved et bilde som er tatt med mobiltelefon av TV, så derfor nokså dårlig kvalitet. Synes forøvrig det er herlig å se gifteringen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PPD Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Ikke noe småttri kona di kaper over der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 21. august 2012 Forfatter Share Skrevet 21. august 2012 Bildet taler kanskje litt til hans fordel, men 4 dager etter første gang fruen ble knullet av han følte hun seg fortsatt nyknullet. Sier hun elsker tykkelsen hans nede ved roten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PPD Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Det er forståelig.. Har jo fellestrekk med en russisk rakett den der Det er bare og dele han der hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 21. august 2012 Forfatter Share Skrevet 21. august 2012 Her kommer noen flere bilder fra samme møte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excessive Skrevet 28. august 2012 Share Skrevet 28. august 2012 Deilige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest surrebøtta Skrevet 29. august 2012 Share Skrevet 29. august 2012 Fantastisk... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 30. august 2012 Share Skrevet 30. august 2012 Flotte bilder og flott du fikk være med en liten stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
playfullman51 Skrevet 30. august 2012 Share Skrevet 30. august 2012 Nyter bildene av kona di! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.