Alhrms Skrevet 21. februar 2021 Share Skrevet 21. februar 2021 (endret) Hei, jeg og min kons skal feste i dag så søket vi entra mann med 21+ eller mer. Vi er unge par 27 og 29 slank. hvis har du lyst å komme sende bildet sv deg og din pins på Snapchat: Alhrms vi er på Nesodden Endret 21. februar 2021 av Alhrms 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alhrms Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Share Skrevet 22. februar 2021 3 hours ago, Krille said: Oii.. ? XXXL leste jeg. Et realt hån mot alle menn her inne. Hvem har XXXL kuk ? Er det noe som melder seg? Er ikke bare kuken som skal være stor, men kjeften også ? Bare til info så søker du kukstørrelse 26-28 cm lang og deretter ,like, tykk. (17-19 cm er bare L i følge en måleskala) Da må jeg nesten få ønske henne ,,lykke til,, med hestkuken. ??? Aj-aj... ?????? mener jeg 21cm+ ikke 100cm ??? vi skal feste i dag hvis noe har lyst ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.