mehhg Skrevet 20. februar 2021 Share Skrevet 20. februar 2021 Snapchat! Min lille cuck trenger å bli satt på plass å få høre hvor liten kuk han har, han holder ikke ut lenge nok heller ? Stakkaren er flau over at jeg skriver dette, men det får bare være ?? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hornybull Skrevet 21. februar 2021 Share Skrevet 21. februar 2021 Han burde fått sett og tatt på kukk3n min da, så han visste hvilen kukk du trenger. Ta kontakt dersom du bor i østlandsområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohutek Skrevet 11. november 2022 Share Skrevet 11. november 2022 mehhg skrev (På 20.2.2021 den 22.00): Snapchat! Min lille cuck trenger å bli satt på plass å få høre hvor liten kuk han har, han holder ikke ut lenge nok heller ? Stakkaren er flau over at jeg skriver dette, men det får bare være ?? hei Velutrustet mann m. snapchat her.Jeg kan godt tenke meg å være med på denne settingen. Har også endel erfaring som Bull. Kanskje jeg hører fra deg 🙂 MH Kohutek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigone21cm Skrevet 30. mai Share Skrevet 30. mai mehhg skrev (På 20.2.2021 den 22.00): Snapchat! Min lille cuck trenger å bli satt på plass å få høre hvor liten kuk han har, han holder ikke ut lenge nok heller ? Stakkaren er flau over at jeg skriver dette, men det får bare være ?? En liten rosin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.