jonny44 Skrevet 19. august 2012 Share Skrevet 19. august 2012 Hei , jeg skal snart ordne en tur for meg og kona , overaske henne positivt, Mulig en båt tur med Kielbåten eller kansje noe annet... Tanken har vert at hun kan få noe fremmed kukk denne helgen dette skal skje 1 eller 2 personer som kunne tenke seg det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexter2011 Skrevet 19. august 2012 Share Skrevet 19. august 2012 I would like to join you. Cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 20. august 2012 Share Skrevet 20. august 2012 gir meg beskjed når dere har bestemt dato :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 hei..vil gjerne bli kjent med dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.