Gå til innhold

Slikkegutt til dame i oslo

shawn

Anbefalte innlegg

Jeg en gutt på 28år som ser etter en dame som vil hjelpe meg med en fantasi.

Glad i å slikke og fantaserer om å komme til deg der du er kledd i stay-up strømper halvlang skjørt med topp/kjole og du leder meg inn i leiligheten å sier "Hvis du er flink å slikke meg så kanskje det blir noe mer på deg etterhvert..." du setter meg ned, leder ene hånden min opp langs insiden låret til eg kjenner toppen av strømpene... så videre opp til eg enten finner en liten rosa g-streng eller ingenting.

Hvis du har på seg noe under så sier du noe som "Hvis du har lyst å slikke meg idag må du ta på deg denne" og så la meg ta den av deg, strippe ned og ikle meg den.

Så legger du deg ned på rygg, sprer beina litt og hinter om at eg skal komme. når eg nesten er fremme stopper du meg, "Jeg har nettop hatt besøk og blitt knullet hardt og lenge, er du sikker på at du har lyst å slikke meg" så lar du meg komme til å mens jeg driver å slikker forteller du meg i detalj hvordan du nettop har blitt knullet. Og ydmyk meg med at jeg slikker deg der du nettop har hatt en stor kuk.

Når du er fornøyd med behandlingen kan du enten sende meg på døren eller la meg få en liten belønning hvis du har lyst.

Hvis du har en strap-on kan du bruke den på meg eller gi meg en liten avsugning eller la meg knulle deg/bli lenket fast i sengen å bli ridd av deg.

:-)

Hoveddelen av fantasien min er å bli brukt som en cuckold slikkegutt som har mulighet hvis jeg er flink til å få en belønning. Men du bestemmer hele veien.

Håper å høre fra deg om dette høres interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...