bralin Skrevet 9. august 2012 Share Skrevet 9. august 2012 Min kåte, kravstore dame har bestemt seg for at jeg må finne en mann eller to til henne som kan vise meg hvordan hun skal behandles. Bør være høy (da hun er det), litt muskuløs og godt utrustet. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Grey Skrevet 10. august 2012 Share Skrevet 10. august 2012 Mann på 30 stiller gjerne. Slank og velutstyrt. Bilder sendes gjerne på epost eller MMS. Send et svar med mail eller mob om dere vil snakke litt. Takk uansett, Grey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 hei. Er 45 og bor og på hedmark. Hadde vært topp å truffet dere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 (endret) Hei... Lyst å treffe dere jeg:) sletter pga regelbrudd på forum Endret 21. august 2012 av spacwolf regelbrudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.