annelise76 Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Hei, jeg er en 32 år gammel jente fra Bergen. Jeg fikk tips om dette forum via en bekjent og tenke jeg skulle sjekke det ut litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Tror ikke du blir skuffet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romsdal50 Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Veldig mange hyggelige mennesker her så du blir helt sikkert ikke skuffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Velkommen til oss! Håper du finner deg til rette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 16. juni 2010 Share Skrevet 16. juni 2010 Hei du og velkommen, Det hadde vært veldig interessant å høre dine reaksjoner på noen av de utrolig pirrende historiene vi har skrevet her. Husk at flesteparten av de faktisk er selvopplevd! Vi gleder oss til å høre fra deg. Iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Share Skrevet 16. juni 2010 Mange er både pirrende og spennende, dere er flinke å skrive Det var litt spesielt å lese om dere som sitter og venter på sms, jeg får ideer jeg ikke har hatt før hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 16. juni 2010 Share Skrevet 16. juni 2010 fortell fortell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yubayuba Skrevet 25. juli 2010 Share Skrevet 25. juli 2010 Hmmmm. Lyst til å dele dine idèer da? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Share Skrevet 25. juli 2010 Den første idèen min er hvorfor det står 34 år på profil når jeg er 32!! Det er jo krise da. Alder fikset - Nanox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2010 Takk Nanox! *smask* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 26. juli 2010 Share Skrevet 26. juli 2010 Takk Nanox! *smask* Burde jeg kanskje sett id'n din først? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Share Skrevet 27. juli 2010 Haha Nei, 32 er min faktiske alder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parvedbergen Skrevet 31. juli 2010 Share Skrevet 31. juli 2010 Hei Annelise Hygelig det er andre fra Bergen her da, er du singel eller gift? er du cuckold eller drømmer du om det klem fra hans i par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.