Gå til innhold

Er damen en ekte hotwife? Tråden for gode råd.

TOPLUSSTO

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Vi er et par som ganske så lenge har vert på Cupido før jeg fant denne siden. Den tid startet vi med trekant mmf, noe som hadde vert hennes fantasi. Senere var vi på klubber i inn og utland. Endte oftest opp med flere menn. Et par privat sammenkomster, men der opplevde jeg at det var oss sammen med bare menn som engasjerte. Var ikke den gang kjent med cuckolderi. Kunne ikke den gang og heller ikke i dag tenne på noen annen kvinne en minn kone og synest det er deilig. Oppdaget vel da at det var cuck jeg var.

Hun er litt usikker, men synest det er deilig å kunne ha den friheten som en hotwife har, men er vel i utgangspunktet underdannig og ikke dominerende. Bare hun kunne blitt opplært til det? Hun har vert usikker på meg, at vis hun får friheten, så vil jeg forlange det samme. Tror hun nå har forstått konseptet, og at jeg bare tenner på henne (dette har hun opplevd hver gang) og nå kunne tenkt seg sex med en annen mann. Dette sier hun i dag må skje vis hun får være alene på byen alene eller sammen med en veninne. Hun vil ikke klare det om jeg er til stede, heller ikke gi meg beskjed på tlf eller ringe meg om hun finner noen. Da vil følelsene til meg stoppe henne. Derimot kan hun sende meg tekstmld. Hun har forstått tenningen min når jeg får den.

Tror hun i dag er på vei til å bli en ekte hotwife. Heldige meg.

Hilsen en glad cuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...