sansibar Skrevet 1. august 2012 Share Skrevet 1. august 2012 Kjekk og omgjengelig kar på 39 fra oslo søker fast par. Jeg er høy og slank og holder meg godt. Søker de som ikke er redd for å leke litt, er åpen for par der han er bi men er uerfaren på akkurat det område. De jeg søker ønsker seg en fast venn. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 hei, jeg er ikke bi, men kan kanskje bli..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norway_man33 Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 jeg vil bli med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sansibar Skrevet 29. august 2012 Forfatter Share Skrevet 29. august 2012 Lasse Brostad: Heisann hører gjerne mer fra dere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.