aapar Skrevet 28. desember 2020 Share Skrevet 28. desember 2020 I de siste par uker det skjer gradvis at jeg ikke kan åpne bilder, til og med mine egne. Er det noen som vet hva som skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aapar Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Share Skrevet 29. desember 2020 Så, jeg er ikke den eneste. Hva er problem da,vet du noe mer om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 29. desember 2020 Share Skrevet 29. desember 2020 Får ikke åpnet vi heller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 29. desember 2020 Share Skrevet 29. desember 2020 Problemet er kjent for oss og vi jobber med å rette det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aapar Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Share Skrevet 29. desember 2020 Cuckold.no_Utvikler skrev (10 timer siden): Problemet er kjent for oss og vi jobber med å rette det. Takk for svar. Nå er det bare å vente at problemet er løst. Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.