Par64 Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Du er en velutstyrt mann som kan forføre min storbrystede, ungdommelige kone på 64 år. Hun er en fin frue og fortjener det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 26. juli 2012 Share Skrevet 26. juli 2012 Hei på deg kjekk kåt mann på 41 år fra Akershus er klar for å hjelpe deg med din deilige og sexy kone, har sendt deg en mld på profilen deres og håper å høre fra deg, kåte hilsner fred71!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cusanus Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Hei Så herlig. Ja, hun skal få det beste - når passer det? Og jeg er seriøs, så gi meg en tilbakemelding.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Hvor i landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cusanus Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Oslo, Skøyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 14. august 2012 Share Skrevet 14. august 2012 hei..jeg vil gjerne bli kjent med dere...karemi********** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Grey Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 Hei. Kunne din kone tenke se en ung, velutstyrt mann for litt hygge og sengekos. Ta kontakt så kan jeg stikke innom for en kjapp kjemisjekk. Grey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 Jeg vil gjerne prøve å forføre kone din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.