Gå til innhold

Brystpumpe


Gjest Sommerful

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerful

For en tid tilbake lot jeg meg friste av å bestille meg Brystpumpe :)

Jeg er så glad i å få brystene befølt, tatt på, sugd på, at jeg tenkte at dette må jo være noe for meg!

 

Å gjett om det er godt!!!!

 

Tittet litt på bruksanvisningen mens jeg prøvde den, og måtte bare le, der stod det at den kom til å øke størrelsen på brystene etter gjevnlig bruk..., som om lixom..

 

Men til min o store glede og overraskelse,

 

DEN GJØR DET!!

 

Etter bare to dagers bruk har de fått tilbake sin fylde, og jeg har gått opp i BH størrelse!

 

Og i tillegg beholder jeg nytelsen av å få dem befølt :) blir de befølt , kysset og bitt litt i rett etter bruk av Brystpumpen kommer jeg på få minutter!!

 

 

Anbefales på det varmeste jenter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GammelKukenTrondheim

Er det mulig å sette igang brystmelkproduksjon hvis man pumper brystene til en kvinne regelmessig over lang tid? Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sette igang brystmelkproduksjon hvis man pumper brystene til en kvinne regelmessig over lang tid? Noen som vet noe om dette?

 

I mange tilfeller ja, men erfaringsmessig så er det enklere å bruke hendene på samme måten som man gjorde/gjør når man vil klemme ut melk når brystene allerede produserer.

Altså massere/kna/melke mot brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...