Gjest Sommerful Skrevet 22. juli 2012 Share Skrevet 22. juli 2012 For en tid tilbake lot jeg meg friste av å bestille meg Brystpumpe Jeg er så glad i å få brystene befølt, tatt på, sugd på, at jeg tenkte at dette må jo være noe for meg! Å gjett om det er godt!!!! Tittet litt på bruksanvisningen mens jeg prøvde den, og måtte bare le, der stod det at den kom til å øke størrelsen på brystene etter gjevnlig bruk..., som om lixom.. Men til min o store glede og overraskelse, DEN GJØR DET!! Etter bare to dagers bruk har de fått tilbake sin fylde, og jeg har gått opp i BH størrelse! Og i tillegg beholder jeg nytelsen av å få dem befølt blir de befølt , kysset og bitt litt i rett etter bruk av Brystpumpen kommer jeg på få minutter!! Anbefales på det varmeste jenter ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 22. juli 2012 Share Skrevet 22. juli 2012 Hvilken modell har du kjøpt? Kona har stort sett dårlig erfaring, og så dette hadde vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 Har bare prøvd denne, av merket Saloumay den på 10 cm Anbefales på det sterkeste ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 hvor kan disse kjøpes eller bestilles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 Jeg bestilte min på nettet, tror det var på illusjon. Ikke sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 har også bestilt en så nå får vi se hvor bra den er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 23. juli 2012 Share Skrevet 23. juli 2012 Kjekt med flere erfaringer, vurderer selv å kjøpe til kona, for å se om følsomhet kan øke. Hun har mistet mye følsomhet etter 2 barn... og jeg som er helt vill etter pupper: ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Er det mulig å sette igang brystmelkproduksjon hvis man pumper brystene til en kvinne regelmessig over lang tid? Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DominantBull Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Er det mulig å sette igang brystmelkproduksjon hvis man pumper brystene til en kvinne regelmessig over lang tid? Noen som vet noe om dette? I mange tilfeller ja, men erfaringsmessig så er det enklere å bruke hendene på samme måten som man gjorde/gjør når man vil klemme ut melk når brystene allerede produserer. Altså massere/kna/melke mot brystvortene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 Har jeg ikke hørt noe om, på pakken står det helt uten side effects Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.