Gjest Excite Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Hallo! Vi er et par fra Drammen, som søker et deilig sextreff til henne i dag. Ikke lenger unna enn en times tid. Han ønsker å se på via cam. Ta kontakt med en pm, så håper jeg vi sees i løpet av dagen Vil du se bilder av meg/oss, kan du ta en titt på bloggen eller på vår profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Det høres unektelig spennende ut! Er bare en time unna, men har hverken cam eller sted tilgjengelig denne gang. Noen ganger er livet stang ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannkjekken Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Er klar nå og ikveld jeg:) mann 30 år bor i Drammen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørk-gutt27 Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 hei hei. er en kar på 28 fra oslo, har plass i asker, en hytte som jeg dissponere. ulempen er at det ikke finnes nett, men ta gjerne kontakt. kan eventuelt få kjøpt noe trådløs nett tilgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnille Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Jeg er klar for Drammen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Kan ikke i dag, men er klar i morra gjerne utendørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 18. juli 2012 Share Skrevet 18. juli 2012 Hei igjen, det er bare å ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.