SissySlut Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Min forrige Hotwife bandt meg fast på gulvet ved siden av sengen. Festet til ballene mine var et tau som gikk opp i en krok i taket, og ned igjen i sengen der tauet spredde seg ut over to "håndtak". Min Hotwife red sin elsker i sengen, mens jeg lå på gulvet. Hun holdt seg fast i håndtakene festet i tauet, og brukte de aktivt for å hjelpe seg selv i å tre seg opp og ned på elskerens pikk. Jeg fikk bare én oppgave. Det var å ikke lage en eneste lyd. Jeg klarte det....og bildet viser resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Trodde jeg fikk "blueballs" av å gå en helg uten mus .. men dette tar jammensanten kaka ... skal aldri si at jeg har fått "blueballs" etter dette ...!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigMomma Skrevet 16. juli 2012 Share Skrevet 16. juli 2012 auda...Blåse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SissySlut Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 16. juli 2012 auda...Blåse på? Ja takk, gjerne! Det hadde vært fryktelig snilt av deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 8. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.