Hotride Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Mann i par, søker flere menn for lek med dama i paret. Hun er 23 år, og har ingen erfaring med flere menn, så vi håper noen kan gi henne. Hun liker litt størrelse og gjerne at du kommer mye. Er du rett person kan du også få henne alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 14. juli 2012 Share Skrevet 14. juli 2012 Kan godt stile opp til tjenesten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sander84 Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Jeg stiller gjerne opp! Send meg gjerne en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollemarimus Skrevet 9. september 2012 Share Skrevet 9. september 2012 hei jeg heter ole marius jeg er en mann på 29år som bor for meg selv i oslo søker jenter for treff i kveld er litt kraftig av meg håper håper på svar hilsen ole marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trent Mann Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Hei stiller opp, hvis dere tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomas24 Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Hei, er veldig nysgjerrig på dette. Mulig å komme en dag med flere menn og finne ut der om jeg tør å prøve meg? Er veldig usikker ennå, men synes det er interessant, vil bare føle litt på det istedenfor å stupe rett i det send meg en pm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toby Skrevet 12. september 2012 Share Skrevet 12. september 2012 stiller høres interesant ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tangorag Skrevet 16. september 2012 Share Skrevet 16. september 2012 Møter gjerne og tar meg av opplæringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
braxilianer Skrevet 18. september 2012 Share Skrevet 18. september 2012 Er det noe konkret på gang så bare gi en lyd ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 29. september 2012 Share Skrevet 29. september 2012 jeg stiller opp, har mye sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.