Cocky Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Hei Litt kort forvarsel her men jeg gyver no på Min kone har bursdag 13.07,fredag den 13 med andre ord og jeg søker en kjekk kar til henne Hun vet ikke om denne annonsen og jeg vet heller ikke om hun vil være med på det,men vil prøve da hun har antydet et par ting noen ganger. Hun er ei meget pen jente som blir 29,med runde deilige former,men ikke tykk Det er hovedsakelig min fantasi å se henne med en annen mann,men som sagt litt usikker på henne. Du må være mellom 20-35,se bra ut,være ren og pen. Bilde av ansikt og pikk kreves. Ta kontakt så ser vi hva som skjer PS: Vi bor på Stjørdal i Nord Trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 12. juli 2012 Share Skrevet 12. juli 2012 Jeg er både for gammel og på ferie, men dere får ha lykke til, og grattis med dagen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.