Gjest surrebøtta Skrevet 11. juli 2012 Share Skrevet 11. juli 2012 Jeg har fått i oppdrag å finne en kjekk, velutrustet mann til min deilige venninne. Hun har nettopp rundet 40, og er utrolig flott. Meget seksuell, og leken. Hun elsker sex med den rette.... Du må være mellom 37 og 45 år, slank, velutsyrt, og kunne tilfredsstille en dame. Når det gjelder bilder, sendes det via mail til den vi plukker ut... Første treff bør være førstkommende tirsdag, så får hun bestemme seg om hun ønsker deg som en fast elsker. Noe som er hennes ønske... Ta kontakt, så formidler jeg kontakten videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest surrebøtta Skrevet 17. juli 2012 Share Skrevet 17. juli 2012 Jeg prøver igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 18. juli 2012 Share Skrevet 18. juli 2012 Bare å ta kontakt hvis alderen min ikke er et problem? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 20. juli 2012 Share Skrevet 20. juli 2012 Kan godt stile opp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liten_titt1 Skrevet 29. juli 2012 Share Skrevet 29. juli 2012 hei Gift mann som gjerne treffer din venninne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cusanus Skrevet 31. juli 2012 Share Skrevet 31. juli 2012 Hei Tirsdag, det er i dag det. Har du funnet den rette? Eller finner du ham her? Se profilen min her og skriv - så kan jeg være klar ganske raskt... ;-) oka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.