Gjest Morjor Skrevet 4. juli 2012 Share Skrevet 4. juli 2012 Hotwife søker streng bull med stort utstyr. Hei bullen min:.) Jeg og cuckold mannen min søker en streng bull som kan knulle meg, eie meg og ydmyke mannen min mens han ser på. Han vil være vår ydmyke tjener Du må ha en kommanderende væremåte, og kunne vise at du ved ditt vesen eier meg og cuckolden, da det er det jeg tenner på. . Stor pikk er en selvfølge. Det har selv cuckolden min. Føler du at du kan fylle rollen ? Tem en rampe-jente på 49 ikke lett, men er du en ekte bull greier du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 5. juli 2012 Share Skrevet 5. juli 2012 Kikk på min profil.. Kanskje jeg kan passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 6. juli 2012 Share Skrevet 6. juli 2012 Slank 55 åring,dominant bull,som vet og ydmyke dere begge,er gjerne med på dette. La meg høre fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.