ny i gamet Skrevet 28. juni 2012 Share Skrevet 28. juni 2012 Vi trenger masør/massøse til henne i bergensområde, Er du intresert kontakt oss på pm for mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 28. juni 2012 Share Skrevet 28. juni 2012 Hvilken type "krem" da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 30. juni 2012 Share Skrevet 30. juni 2012 Jeg er god på massage ( med happy ending ) Men uansett.. Olje massasje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloMass Skrevet 10. september 2012 Share Skrevet 10. september 2012 Jeg er utdannet massør, men bor i Oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sander84 Skrevet 12. september 2012 Share Skrevet 12. september 2012 Jeg er regelmessig i Bergensområdet og interessert! Ta kontakt via pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammway Skrevet 19. september 2012 Share Skrevet 19. september 2012 Hei.. Har det interresse, er jeg en danske på 56 år. Liker å gi masasje. Jeg kommer til Bergen på hotel d. 3 okt. Send en mail, da tar vi det derfra. KLEMM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.