Gjest massøren.nr1 Skrevet 27. juni 2012 Share Skrevet 27. juni 2012 Jeg søker ei dame eller et par der hun kommer til meg å får massasje ++++ Jeg er 30 år jobber som massør og har hatt en drøm og har gjort dette en gang før noe som tenner meg veldig Søker alle som også tenner på dette!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sailor66 Skrevet 15. juli 2012 Share Skrevet 15. juli 2012 Heisann. Hvor i landet holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 25. juli 2012 Share Skrevet 25. juli 2012 Hei, dettekunne kanskje være en god start. Hvordan tenker du deg å starte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 30. juli 2012 Share Skrevet 30. juli 2012 i oslo ---------- Post added at 08:00 ---------- Previous post was at 07:58 ---------- Hei, dettekunne kanskje være en god start. Hvordan tenker du deg å starte ? Starter med vanlig klassisk massasje som blir litt mer intim etter hvert og hvis det er greit så går man enda litt videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sommerful Skrevet 6. august 2012 Share Skrevet 6. august 2012 Sett meg opp på time men den må være på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Brostad Skrevet 6. august 2012 Share Skrevet 6. august 2012 hei, masserer du både menn og kvinner? Tenner veldig på tanken av at du gir min kone massasje, klassisk som siden går over mot det mere intime. Men hva med meg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 Ja jeg liker den typen massasje jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.