bi_26_akers Skrevet 17. juni 2012 Share Skrevet 17. juni 2012 (endret) Er en 28 snart 29år gammel glad gutt, som liker like godt å leke med begge kjønn. Har noe erfaring med cuckold fra tidligere forhold. Er 100% seriøs og diskre. 188høy, blå øyne, kort hår, 90kg og normalt utseende. Bilder kan seff ordnes ved kontakt. Søker par, eventuelt mann/dame alene for lek og morro, er med på det mest Holder til i Romerike i Akershus, men litt avstander er ikke noe problem. Msn: **slettet** Eventuelt send en PM eller skriv her så tar jeg kontakt Håper vi ses Endret 17. juni 2012 av Kinky6 msn adr slettet etter forumets regler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingnar Skrevet 5. juli 2012 Share Skrevet 5. juli 2012 Jegkunne tenkt meg å treffe deg, jeg er bifil og kan delta i singel møte eller med flere, gjelder begge kjønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.