tøs Skrevet 12. juni 2012 Share Skrevet 12. juni 2012 Noen dogging-steder i Trondheim? Skal en tur til Trondheim onsdag-torsdag , og har bil jeg kan parkere en plass .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 12. juni 2012 Share Skrevet 12. juni 2012 møter opp jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tronderrambo Skrevet 12. juni 2012 Share Skrevet 12. juni 2012 Parkeringsplassen på idrettsbygget på Dragvoll... Der er det jo mye skog på siden også... Mest aktivitet etter kl 22.00, da senteret stenger... Evt gi lyd om du kommer dit, og hvilken dag da? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDepp Skrevet 13. juni 2012 Share Skrevet 13. juni 2012 veien opp til skistua er fin. Mange fine parkeringsplasser. hele dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas_18 Skrevet 13. juni 2012 Share Skrevet 13. juni 2012 kjør heller bilen til oslo så kan vi møtes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joystick Skrevet 13. juni 2012 Share Skrevet 13. juni 2012 Som det har blitt nevnt her er det Dragvoll i skogbrynet ved parkeringsplassen til NTNUI/idrettsbygget. Langt lettere tilgjengelig enn det høres ut som. Et alternativ er nyhavna som er bare et steinkast unna sentrum men likevel ikke store farer for å bli fersket av uvedkomne pga kronglete ankomst med enveiskjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alltidlyst Skrevet 13. juni 2012 Share Skrevet 13. juni 2012 Kommer mer enn gjerne uansett hvor du parkerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 13. juni 2012 Share Skrevet 13. juni 2012 pga været blir det innendørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 17. juni 2012 Share Skrevet 17. juni 2012 HVordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøs Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 17. juni 2012 Det ble en utrolig deilig og spennende, dirty opplevelse. 9 stykker kom..Fikk gjennomgå..i en kinky kjeller, med "gynekologstol" i lakk blant annet... Kuk, sprut og hard deilig bruk av meg... det gav mersmak. Mitt første gb, og det blir ikke siste iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alltidlyst Skrevet 17. juni 2012 Share Skrevet 17. juni 2012 Skulle ønske jeg kunne vist det litt tildligere!!!! og fått lov da selvfølgelig... Hørtes rådeilig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 18. juni 2012 Share Skrevet 18. juni 2012 Herlig å høre, hvor var gubben? Håper på å kunne treffe deg i Oslo om ikke så alt for lang tid? Kos dere videre. Varm klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 18. juni 2012 Share Skrevet 18. juni 2012 Så bra da, at du fikk en omgang som er en tøs verdig. Bor for langt unna til å delta, men håper det skjer ting her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøs Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 18. juni 2012 Gubben satt hjemme og fikk ene bildet etter det andre på msn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 18. juni 2012 Share Skrevet 18. juni 2012 Hun fikk en god omgang ja. hun ble trollpult har eg fått beskjed om :-) synd eg ikke fikk se på .-( Men min tid kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 18. juni 2012 Share Skrevet 18. juni 2012 Helt rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.