Gå til innhold

Lite aktivitet?


Pking

Anbefalte innlegg

Gjest Excite

Vi har fått svar på både kontaktannonser og på forumet, men om du vil ha kontakt med noen tror jeg det er mer liv på chaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene og par har vel lettest for å få tilslag på sine annonser. Der sliter vel vi som er Bull litt mer.

Poenget mitt er at det er lite diskusjoner og generell aktivitet på gruppene. Kan kanskje ha en sammenheng med at det ikke går an å skrive innlegg på gruppene?

 

Jeg har fått god kontakt med enkelte her inne via chat og mail så det er opp til hver enkelt.

 

En annen ting som enkelte har litt vansklig for å forstå sher inne er nettopp rollen cuck, hotwife og bull. Spesiellt det med at en Bull kan/skal/alt ettersom hvordan en ser på det, kunne tilpasse seg etter en Hotwifes ønsker og lyster. Vi skal jo gjøre det cucken ikke greier å bidra med.

 

Ha en flott uke

 

PK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Excite

Vi velger å tro at de fleste mannfolka her inne som ikke får svar enten har en lite utfyllt profil, da ikke med bilder og tekst som beskriver personen særlig godt. Det er veldig lite interessant for oss som er et par å snakke med en person som kun opplyser at han er en middelaldrende mann med ståkuk.

 

For det andre er det mange som tror at de skal komme inn i forholdet og være alfahann i alle situasjoner og ser helt bort fra at et vellykket cuckold forhold for alle parter betyr at bullen må forstå at han KUN er et sexleketøy, hverken mer eller mindre.. For noen er nok cuckoldry en heltids livsstil, men de aller, aller fleste bruker dette som et krydder. Mange av de vi har snakket med tror vel nesten at de skal ta over min rolle i forholdet, men det er jo så langt fra sannheten man kommer.

 

Beklager om vi sporet av eller kapret tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger å tro at de fleste mannfolka her inne som ikke får svar enten har en lite utfyllt profil, da ikke med bilder og tekst som beskriver personen særlig godt. Det er veldig lite interessant for oss som er et par å snakke med en person som kun opplyser at han er en middelaldrende mann med ståkuk.

 

For det andre er det mange som tror at de skal komme inn i forholdet og være alfahann i alle situasjoner og ser helt bort fra at et vellykket cuckold forhold for alle parter betyr at bullen må forstå at han KUN er et sexleketøy, hverken mer eller mindre.. For noen er nok cuckoldry en heltids livsstil, men de aller, aller fleste bruker dette som et krydder. Mange av de vi har snakket med tror vel nesten at de skal ta over min rolle i forholdet, men det er jo så langt fra sannheten man kommer.

 

Beklager om vi sporet av eller kapret tråden.[

 

Ingenting å beklage. Vi som er Bull er der som et leketøy! Du traff godt "huet på spikern" for å si det på den måten!

 

Regner med jeg har en god nok profil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker chatten mye og har fått kontakt med mange hyggelige og spennende par, kvinner og menn her.

Vi får stadig personlige meldinger fra menn som er erklærte buller, men det står ingenting i profilen, ofte ikke alder engang, og ingenting om preferanser etc.

Da er det ikke rart man ikke får svar.

Vi får også stadig meldinger på chatten om at en "har lyst på den rumpa der" og spør om de kan komme opp med en gang!

Vi forsøker å være høflige og si at de må først og fremst skrive litt om seg selv i profilen og helst legge et bilde der som gir et slags inntrykk av kropp.

Da blir det stille gitt! Vedkommende logger som regel av umiddelbart.

Du Pking har en utmerket profil, la den være et eksempel for andre.

 

mvh

 

iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...