Gjest Stallion80 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Jeg har fått lov av min sexy elskerinne, til å se etter andre par evnt en kvinne til henne. Hun er en høy og flott dame i sin beste alder, med stor livskvalitet og et åpent sinn. Min drømmedame har lenge fantasert om å være den ekstra kvinnen til et par evnt treffe en kvinne alene, hvor jeg evnt kan se på. Vi har mange fantasier som vi ønsker å kunne realisere sammen, hvis vi treffer de rette personene. Vi fantaserer også om å kunne ta bilder evnt småfilme med masker etc. Holder til på Østlandet. Gode ting tar tid, så ikke forvent kjapt treff med det første. Sm light, ja takk Venter spent Hilsen fra A&E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juni 2012 Share Skrevet 12. juni 2012 vi er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 5. juli 2012 Share Skrevet 5. juli 2012 Nei takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.