superparet6 Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Par søker ekstra mann til henne i Stavanger 14-16 Juni Vi ønsker at hun skal få seg en trekant med oss, vanlig herlig sex. Resten tar vi på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1501 Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Hei:) Jeg er 40 år, ser bra ut og dette lokker:) Hvis dere vil prate mere så si fra. Jeg er normalt utstyrt, utholdende og hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m25hgsd Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Mann 25 her har litt erfaring fra tidligere treff men ikke enormt. PM meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandnesgutt_28 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Hei, mann på 28 her. stiller gjerne opp jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacman Skrevet 15. juni 2012 Share Skrevet 15. juni 2012 Hei. Er i stavanger jeg, kan stille på kort varsel. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.