tigergutt Skrevet 4. juni 2012 Skrevet 4. juni 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Siter
Gjest Drammensgutt Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Mann på 30 fra Drammensområdet her! Har sendt dere en pm. Snakkes vi mer? Siter
Snetingdal Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 Hei ! Kikk på min profil også:-) Kanskje interessant? Siter
Streng_mann Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Hei par... Se på profilen min og ta gjerne kontakt.. Mvh Streng_mann Siter
carlberner1 Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Høres meget interessant ut, men i profilen din virker det som du er singel mann.. Ikke for å kverulere, men hvilket inntrykk stemmer? Siter
sprek.kar Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 hei...jeg vil gjerne bli deres fast husvenn og bor i oslo.. Siter
Streng_mann Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Godt voksen mann ønsker å bli kjent med dere begge for herlig sex med dere og fruen alene. Bor like utefor Drammen.. Interressant for dere? Mvh ..... Streng_mann Siter
Gjest sterk løve Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 bot drammen, 28 år gammel og klar Siter
Gjest Ronny7979 Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 hei, ta kontakt om dere vil treffes ;-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.