tigergutt Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Mann på 30 fra Drammensområdet her! Har sendt dere en pm. Snakkes vi mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann19157 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Leken Oslomann vil gjerne ha kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 8. juni 2012 Share Skrevet 8. juni 2012 Hei ! Kikk på min profil også:-) Kanskje interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng_mann Skrevet 8. september 2012 Share Skrevet 8. september 2012 Hei par... Se på profilen min og ta gjerne kontakt.. Mvh Streng_mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlberner1 Skrevet 11. september 2012 Share Skrevet 11. september 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Høres meget interessant ut, men i profilen din virker det som du er singel mann.. Ikke for å kverulere, men hvilket inntrykk stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprek.kar Skrevet 12. september 2012 Share Skrevet 12. september 2012 hei...jeg vil gjerne bli deres fast husvenn og bor i oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mospeter Skrevet 7. oktober 2012 Share Skrevet 7. oktober 2012 jeg er interreset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kumi Skrevet 7. oktober 2012 Share Skrevet 7. oktober 2012 yes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streng_mann Skrevet 13. oktober 2012 Share Skrevet 13. oktober 2012 Hei vi er et par som ønsker å møte en fast mann for deilig sex:-) Hun treffes oxo alene når vi er trygge på den vi møter:-) Vi holder til i Drammensområdet. Godt voksen mann ønsker å bli kjent med dere begge for herlig sex med dere og fruen alene. Bor like utefor Drammen.. Interressant for dere? Mvh ..... Streng_mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sterk løve Skrevet 13. oktober 2012 Share Skrevet 13. oktober 2012 bot drammen, 28 år gammel og klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ronny7979 Skrevet 28. oktober 2012 Share Skrevet 28. oktober 2012 hei, ta kontakt om dere vil treffes ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.