liverpoolmighty Skrevet 20. mai 2010 Share Skrevet 20. mai 2010 Par på 39/40 år (hun 40) etter en eldre herremann til fruen.Du må være sykdomsfri,renslig og sosial. Hun vil gjerne bli knullet av en stor pikk(har liten pikk selv),og kunne komme mange ganger i henne flere ganger pr.kveld/dag. Jeg vil selv delta noen ganger,mens andre ganger bare som passiv tilskuer(filme/foto etc) Dette har vært våres store fantasi over lang tid men har ikke kommet over en seriøs side som dette er tidligere.Derfor håper vi at dette er den rette plassen for en og treffe rett mann her. Vi har vært sammen i 20 år(gift i 10år),har barn,så diskresjon må være 100%. Bilder av fruen ser dere under tråden"bilder av fruene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gentleman Skrevet 20. juli 2010 Share Skrevet 20. juli 2010 Hei ! Jeg er veldig interessert i å bli nærmere kjent med dere ! Diskresjon og er en selvfølge . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBullBergen Skrevet 9. august 2010 Share Skrevet 9. august 2010 Hei Jeg har stor pikk og bor i Bergen. Skal vi prates? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotWifeBergen Skrevet 10. august 2010 Share Skrevet 10. august 2010 Du er en liten frekkas du BigBull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Vis dere fantaserer om en yngre mann med i bilde er jeg tilgjenglig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thore65 Skrevet 10. oktober 2010 Share Skrevet 10. oktober 2010 Hei. Vil gjerne bli kjent med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swingcpl Skrevet 15. oktober 2010 Share Skrevet 15. oktober 2010 Blir gjerne bedre kjent med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.