Gjest vanligman2012 Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 hei til alle sammen spesial til alle Bull,jeg synes at noen har knulle kona mi før,er nysgjerrige,vil bra vite,men vett ikke hvordan vil jeg lure hun for å få fremede kukene,er uetfaring..takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 7. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vanligman2012 Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 ja,men når jeg ---------- Post added at 08:33 ---------- Previous post was at 08:31 ---------- ja,men når jeg sa det til hun hun sa nei,vil bare med deg,men jeg har lyst å se fremede kukene inn i hun,en gang hun sa at hun må bli kjempe,kjempe kåt for å tenke fremede,er så uerfaring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 Hei! La henne se bilder av oss menn... Fremmede som gjerne gjør henne kåt! Gjør en avtale så stiller jeg opp:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vanligman2012 Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 jeg vil,men hun vil ikke se på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 7. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vanligman2012 Skrevet 16. mai 2012 Share Skrevet 16. mai 2012 ja,jeg tenker å filme når vi har sex,men jeg uerfaring,åhh..vett ikke hvordan vil lure hun å få fremede kukene,jeg har fantasiet hvor mange mennesker med maske på ansikt voldta hun,filme hun og tvinge hun med den film,bilder,men,det er bare fantasiet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 17. mai 2012 Share Skrevet 17. mai 2012 Hvor bor dere da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.