Gjest Prins_charming Skrevet 10. mai 2012 Share Skrevet 10. mai 2012 Heisann allesammen Tror jeg kan få det kjekt her inne med likesinnede mennesker. Min samboer kommer også vil jeg tro... Kanskje hun er her allerede... Hvem vet Om jeg er Cuck eller Bull amer jeg ikke. Det jeg vet er at jeg elsker at min kjære får seg noe på si, og at jeg ikke har noe i mot at det blir noe på meg på si også. Ta kontakt om dere liker min ferdig utfylte profil med bilder og de vanlige "kroppsdataene". Snakkes her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 12. mai 2012 Share Skrevet 12. mai 2012 Hei til deg også! Velkommen Har du spørsmå, så still de gjerne til en av oss mods, eller andre her på forumet ha en fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 12. mai 2012 Share Skrevet 12. mai 2012 Hei til deg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.