romerikspar6 Skrevet 3. mai 2012 Share Skrevet 3. mai 2012 søker etter en godt utstyrt fast elsker,du har møteplass å bor i nærheten av lillestrøm for hyppige treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 4. mai 2012 Share Skrevet 4. mai 2012 Ta å les profilen min. Bare å ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanse44 Skrevet 8. mai 2012 Share Skrevet 8. mai 2012 Hei. Seriøs og leken mann på 44 har suite på hotell i Oslo denne uken, og er stadg vekk i Oslo. Ta kontakt med meg så hadde det vært spennende å funnet på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiher 20 Skrevet 1. juni 2012 Share Skrevet 1. juni 2012 jeg skulle gjerne men holder 15cm da? er vel ikke definert som godt utrystet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Hei på deg, stiller gjerne opp....og ja, er godt utstyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Hei. :-) Jeg er i området ditt ofte. Send gjerne meld. :-) M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.