Gjest Stallion80 Skrevet 2. mai 2012 Share Skrevet 2. mai 2012 Stallion med stor kukk og eksotisk sjarm med en brun veltrent kropp, søker flotte mennesker (og da mener jeg flotte i topplokket!). Er bosatt på Østlandet i en meget fresh leilighet. Jobber til daglig i Oslo. Er singel og klar for noe seriøst og fast, beklageligvis så er det veldig få seriøse her inne (gjelder både single & par) så jeg bruker hovedsakelig denne siden til ren inspirasjon, men hvem vet, alt kan jo skje Smiler som regel alltid, er en raffinert og høyt utdannet. Bestitter en stor dose livserfaring fra swingersklubber og med faste par, tross min unge alder! Tar meg alltid god tid til en gode sak vettu, har en avslappet side som sammen med den utadvente delen, har gjort meg til et sosialt og godt likt vesen. Mildt sagt så er jeg en flott kjekkas med noe i topplokket og som vet hvordan man skal skamknulle en kvinne ihjel, det er bare å ta kontakt! Klem fra Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.