superparet6 Skrevet 27. april 2012 Share Skrevet 27. april 2012 Søker to menn/ kompiser til trekant med henne 3 mai på dagtid/ ettermiddagen i Oslo sentrum. Hun er 40, slank, og deilig kropp. Dere skal kun ha vanlig sex med henne, ikke noe vold, men myk og deilig sex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldkuk Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Hei. Har dere funnet to kompiser eller blir det med 2 menn fra forskjellige hold? Jeg er ihvertfall klar. Stor og klar sprutende kukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Kjekk og seriøs mann på 31, klar for å møte dere. Bare å ta kontakt. Hilsen mørkhudet bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolut Skrevet 1. mai 2012 Share Skrevet 1. mai 2012 Stiller gjerne jeg. Er kjekk og veltrent - se profilbildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestemt1966 Skrevet 3. mai 2012 Share Skrevet 3. mai 2012 Hei. Jeg stiller gjerne opp. Mann fra Oslo, 45 år, 190 cm-100 kg, kraftig kuk m. masse sprut. Velstelt, bestemt og bra utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.