Gå til innhold

Spent....


par8278

Anbefalte innlegg

Det viste seg etter litt tøysing med temaet, at vi ble hadde lyst til å prøve swingers. Samboeren min fantaserer om det samme som meg.....å ha sex med noen andre.... Vi pratet om det en del,mens vi hadde sex og utenom sexen også..

Etter noen uker, turte jeg å komme frem med mine innerste fantasier. Jeg tenner så utrolig på at hun koser seg med andre.. Jeg syns det var litt flaut, og jeg var litt redd for reaksjonen, men hun fortalte meg at hun også tenner på det samme!!! Jeg ble utrolig glad, men også nervøs..Det var jo i utgangspunktet nytt for begge oss, og jeg ble litt redd for Vi har blitt enige om hvilke grenser vi skal ha. KUN sex med fremmede, og KUN sex,ikke noe følelser...Men hva slags sex hun vil, og med hvem hun vil. Hun må bare spørre meg først... :p Jeg skal også få bilde av henne, når hun knuller, og/eller en telefon når hun holder på(det siste er litt som det passer....) Kanskje en film, og kanskje ettervert få lov til å se på... Jeg tror det er lurt å vente med å spørre om å få se,siden det nok tar litt tid før hun er trygg på dette :)

 

Denne helgen er hun på kurs...Jeg har sagt klart ifra at hun kan kjøre på. Flørte,kose, knulle...alt etter som det passer henne. Jeg er hjemme og jobber med skolearbeid, så hun skal si fra hvis det skjer noe...Jeg er utrolig spent,samtidig som jeg håper hun kommer hjem med en skikkelig nypult fitte... Jeg er så utrolig glad for at hun vil dette, og jeg er sikker på at hun også er lettet over å ikke være parkert med den samme pikken resten av livet. Drømmen er å få en mann eller to på besøk. Gjerne på dagtid,så jeg kan overraske de mens hun er i ekstase....

 

Jeg kommer med en oppdatering, hvis det blir klaff, men må ha i bakhodet at hun ikke tar hvem som helst heller (det hadde ikke jeg gjort heller), så jeg blir ikke skuffet heller hvis hun kommer "tomfittet" hjem ;)

 

Det kommer flere dager:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...