QueenSara Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 Jeg har en samboer som jeg har drevet på med og gjøre om til en liten sissy over di siste par åra, begge av oss liker det at han blir ydmyket og fult kledd som ei dame, meste parten av tiden i senga har han på seg en kuklås og jeg en strapon det er alt han får. Vi har begge fantasert om og la han suge av en annen man eller la en anna man ta over jobben for min strapon, etter og ha sett mange filmer med glory holes og lignende lurer jeg på om noe slikt finnes hær i norge? skulle likt og overraske han med og ta han med til et. Har hørt at visse swingers klubber kan ha noe slikt men har ikke noe erfaring med slikt fra før, og lurer på hvor i norge man kan finne noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestf_g_1980 Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 En tråd jeg gjerne følger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.