erammf Skrevet 23. april 2012 Share Skrevet 23. april 2012 I dag ble det endelig klaff med den unge elskeren igjen Fikk sms fra dama lit før 18, "Han kan komme nå, bare om det er greit for deg?" Svarte at det var helt greit. Litt etter 19 fikk jeg to sms, "Her er det masse klining" neste "Og tafsing" Det viser seg at han var ute på en liten røykepause Litt nervøs stakkar.. 19.40 "Ligger naken i senga, har ikke knulla ennå" Jeg svarte med å fri, og fikk JA!!!! Tror ikke vi kan gi detaljer om frieriet i bryllupet vårt (Hvordan fridde du til bruden? Via sms, mens hun lå og knullet en elsker, så det så......) Venter i sitrende spenning på mer oppdateringer fra den deilige tøsa mi Elsker deg over alt på jord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 23. april 2012 Share Skrevet 23. april 2012 Takk og gratulerer! bilde hadde vært flott=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 23. april 2012 Forfatter Share Skrevet 23. april 2012 Har spurt om å få legge ut noen bilder jeg har, mulig jeg får lov etterhvert, hun er innom og ser her innimellom, så det er sikkert ikke så "skummelt" lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 23. april 2012 Forfatter Share Skrevet 23. april 2012 Fikk sms nå "Kjører han hjem nå. Kommer innom med gave :)" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 23. april 2012 Forfatter Share Skrevet 23. april 2012 I dag funka det Full klaff gitt.. Har nettopp hatt deilig sex med den nydelige jenta mi.. Det er så sykt opphissende å gå rundt å vite at hun er på date, og så få henne hjem nypult og fortsatt kåt.... Jeg er en lykkelig mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 23. april 2012 Share Skrevet 23. april 2012 Du er en heldig mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 24. april 2012 Share Skrevet 24. april 2012 Gratulerer lucky man :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.