Gjest Romerike mann Skrevet 21. april 2012 Share Skrevet 21. april 2012 Heisann 34 årig mann ønsker kontakt med ei voksen dame eller et par. Jeg har ingen erfaring med par, men ønsker å leke, og drømmene er mange. Tilskuer, sandwich, massasje av henne, sex med henne mens mannen ser på.,... Send meg gjerne en melding. Klem T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle 123 Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Hei, Akkurat det vi er ute etter, vi bor også på romerike. Vi søker en mann som kan knulle henne mens jeg ser på og er med, vi er også ferske, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Hei, Akkurat det vi er ute etter, vi bor også på romerike. Vi søker en mann som kan knulle henne mens jeg ser på og er med, vi er også ferske, Litt av et sammentreff her da, nesten likt navn og bor i samme området. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Romerike mann Skrevet 30. april 2012 Share Skrevet 30. april 2012 Annonsen er fortsatt aktiv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.