tomhans Skrevet 13. april 2012 Share Skrevet 13. april 2012 Hei! Jeg vil gjerne komme kontakt med en kvinne/par i 40-årene, der hun får treffe andre menn, eller ha trekant sammen med mannen sin. Er bi-curious. Å bli tatt av begge samtidig står høyt i kurs. Jeg er 46, 195cm med ørlite ekstra på kroppen. Er fornøyd med kroppen min og i tillegg utdannet massør :-). Håper vi kan treffes snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 13. april 2012 Share Skrevet 13. april 2012 Hei på deg. Vi ønsker kontakt, har en plan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomhans Skrevet 13. april 2012 Forfatter Share Skrevet 13. april 2012 Heisan. Hyggelig å høre fra dere. Fortell meg om planen deres og send meg gjerne noen flere bilder av dere. Mvh Thomas ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.