Vestf_g_1980 Skrevet 11. april 2012 Share Skrevet 11. april 2012 Cuckold'en i forholdet søker mann (mulig menn) til fruen. Scenarioet er at vi utveksler kontakt først, før jeg sender en SMS til fruen med ditt mobilnummer. Resten blir da opp til henne, og deg/dere Noen som våger seg frempå?? Vestfold primært, evt Drammen & omegn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet 15. april 2012 Share Skrevet 15. april 2012 Hei, jeg kunne nok godt være interessert i litt flørt og spenning. Jeg er 32 og mulatt. Ren og frisk. Ta kontakt hvis dere vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 16. april 2012 Share Skrevet 16. april 2012 Bare å ta kontakt! Varm klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrg Skrevet 17. april 2012 Share Skrevet 17. april 2012 Frisk og rask herremann på 40 er åpen for treff i nevnte område, er glad i såpe og vann med et ytre som slettes ikke skremmer noen. Høres vi+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 18. april 2012 Share Skrevet 18. april 2012 29åring fra Drammen her som stiller opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestf_g_1980 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Share Skrevet 20. april 2012 Noen har "meldt seg", men virker som feigheten lenge leve... Er det noen som klarer å motbevise dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldgutt44 Skrevet 23. april 2012 Share Skrevet 23. april 2012 (endret) Hei Gift larviksmann på 44 år her, 170,66,18 cm, dette virker veldig spennende. Kontakt meg enten her eller påfølgende mail [mailadresse fjernet ihht regler. Vennligst les disse! - MOD] mvh Jan Endret 24. april 2012 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldgutt44 Skrevet 25. april 2012 Share Skrevet 25. april 2012 Hei Er klar jeg, ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.