Gå til innhold

Hva med en farget bull til kona?

Gjest Stallion80

Anbefalte innlegg

Gjest Stallion80

Stallion med eksotisk sjarm og brun veltrent kropp, søker flotte mennesker (og da mener jeg flotte i topplokket!). En god latter forlenger definitivt livet og denne vektmannen smiler som regel alltid. Jeg er en raffinert og høyt utdannet mann, dog noe humørsyk og trangen for sosiale aktiviteter ustoppelig. Bestitter en stor dose livserfaring tross min unge alder! Tar meg alltid god tid til gode saker, dessuten så har jeg en avslappet side som sammen med den utadvente delen, har gjort meg til et sosialt og godt likt vesen. Gjennom årenes løp så får man jo sett å gjort mye og disse erfaringene gjenspeiler seg i mine handlinger. Flott & velutstyrt kjekkas med noe i topplokket som vet å behandle en kvinne, det er bare å ta kontakt!

Denne stud'n er bosatt på Østlandet i en meget fresh leilighet. Jobber til daglig i Oslo. Er singel og klar for noe seriøst og fast, beklageligvis så er det veldig få seriøse her inne (gjelder både single & par) så jeg bruker hovedsakelig denne siden til ren inspirasjon, men hvem vet, alt kan jo skje ;)

Klem fra Alex14112011570.jpg

23022012631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...