Gjest Stallion80 Skrevet 5. april 2012 Share Skrevet 5. april 2012 Stallion med eksotisk sjarm og brun veltrent kropp, søker flotte mennesker (og da mener jeg flotte i topplokket!). En god latter forlenger definitivt livet og denne vektmannen smiler som regel alltid. Jeg er en raffinert og høyt utdannet mann, dog noe humørsyk og trangen for sosiale aktiviteter ustoppelig. Bestitter en stor dose livserfaring tross min unge alder! Tar meg alltid god tid til gode saker, dessuten så har jeg en avslappet side som sammen med den utadvente delen, har gjort meg til et sosialt og godt likt vesen. Gjennom årenes løp så får man jo sett å gjort mye og disse erfaringene gjenspeiler seg i mine handlinger. Flott & velutstyrt kjekkas med noe i topplokket som vet å behandle en kvinne, det er bare å ta kontakt! Denne stud'n er bosatt på Østlandet i en meget fresh leilighet. Jobber til daglig i Oslo. Er singel og klar for noe seriøst og fast, beklageligvis så er det veldig få seriøse her inne (gjelder både single & par) så jeg bruker hovedsakelig denne siden til ren inspirasjon, men hvem vet, alt kan jo skje Klem fra Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 13. april 2012 Share Skrevet 13. april 2012 Hei, Hører gjerne fra deg om du har lyst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.