jonny44 Skrevet 2. april 2012 Share Skrevet 2. april 2012 Vi er nye på dette... vi ønsker at henne prøver fremmed og kommer hjem nyknullet våt av fremmed sæd og gjerne alt på film som mannen her får se mens hun behandler rir han og behandler han som takk for opplevelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 4. april 2012 Share Skrevet 4. april 2012 Hvor holder dere til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldkuk Skrevet 9. april 2012 Share Skrevet 9. april 2012 Hei, voksen bull søker dere. Se min profil. Kanskje dere blir interessert!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny44 Skrevet 10. april 2012 Forfatter Share Skrevet 10. april 2012 Hei , beklager vi bor Oslo nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rettep1955 Skrevet 23. april 2012 Share Skrevet 23. april 2012 Hei det hadde vært flott om dere hadde hatt dere først og at hun var god og vår før hun kom til meg og etter på tilbake til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 24. april 2012 Share Skrevet 24. april 2012 Hei. Jeg bor nord for Oslo om dere vil ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raczia Skrevet 25. april 2012 Share Skrevet 25. april 2012 ja takk jg bor i drammen og kan besøke dere når som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik01 Skrevet 25. april 2012 Share Skrevet 25. april 2012 Heisann. Velutviklet, voksen kar fra Østfold her. Kunne være spennende - men må nesten vite litt mere om dere så kanskje vi skulle komme i kontakt. Ikke noe problem hverken å filme eller sende henne hjem til deg breddfull av "rester" .... Kanskje du ønsker å høre henne komme over mobiltelefonen??? La meg høre fra dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morroioslo Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 Hei, jeg bor også Oslo Nord og er interessert i knulle henne og varme hanne opp for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 28. april 2012 Share Skrevet 28. april 2012 Bare å ta kontakt. Hilsen kjekk bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolut Skrevet 1. mai 2012 Share Skrevet 1. mai 2012 Hei. Jeg stiller gjerne. Holder til i Oslo. Og bare flott å bli filmet, liker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.